woensdag 29 september 2010

SollarPowerdPeople, A reaction

Dit is een reactie op:http://rutgerhoekstra.blogspot.com/2010/09/negativiteit-kende.html
De school de laatste tijd hangt in een cirkel van sleur en apathy gemixed met depressie. En ik geef R. Hoekstra Gelijk. Het komt grotendeels door de herfst. Maar er speelt meer. Mensen keren zich tegen elkaar. Vertonen gedrag dat niet hun eigen is. En terwijl ik liefdes zie groeien. Zie ik ook veel dingen sterven. Het is alsof de school vastzit in een steeds herhalend blues refrein. Het lijkt alsof iedereen net een sterf geval heeft gehad. En er een grote periode van rouw zich afspeelt. Er is iets mis. Maar wat, dat is me nog niet duidelijk.

2 opmerkingen:

  1. We zitten allemaal in The Cave van Mumford & Sons en moeten daar op onze handen uitkomen om de wereld verkeerd en om te zien, misschien helpt dat. Maar wanneer dat niet gebeurt zie ik het somber in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt. Ook ik voel me zo. Ook ik zie liefdes groeien. Ook ik zie mensen zich anders gedragen dan ze gewoon zijn. Dat is raar. Dat is kut. Dat is ongelooflijk klote.

    Bus

    BeantwoordenVerwijderen