zondag 12 september 2010

Sunday Night Bluestime

Blues klinkt uit mijn stereo, een glas whisky op het bureau, Terwijl ik mijn baardje streel, Gaan er verschillende gedachten door me heen.
Ik kijk diepzinnig uit het raam, Neem een slok van mijn glas, Allemaal vragen, Niet dat het belangrijk is, Anderen liggen er niet van wakker
De zekerheid van de situatie dringt tot me door, Ik heb zin in een sigaret, maar nee ik ben gestopt
Mensen zouden mijn gedachten diep kunnen noemen, Maar zo diep vind ik ze niet, Eerder nutteloos, De muziek verandert Sinatra, Hmm een teken?
Ik praat over MSN met mensen die me niet boeien, Ik neem nog een slok, Ben ik alcohollist? Ik kijk weer uit het raam, Niet dat je wat ziet
De wolken blokkeren de sterren, En de straten zijn dood, het ziet er gewoon stoer uit diepzinnig naar buiten te kijken, Al ben ik alleen,

2 opmerkingen: