zaterdag 8 januari 2011

Zomer Nostalgie

Het  was hartje zomer, en ik hoefde nergens heen, ik had geen verplichtingen. Het was warm echt warm, maar de avonden waren heerlijk. Daar zat ik in een tuinstoel, mijn voeten op een tafeltje. Genietend met een biertje in mijn hand van een prachtige zonsondergang. Uit mijn laptop die buiten stond draaide de orgels van Procol Harum. Ik vroeg me af wat iedereen die ik kon nu deed, en in mijn fantasie zag ik hoe de camera die van bovenaf mij bekeek, bij andere mensen over de hoofden ging. Sommigen eenzaam in hun kamer, anderen plezier aan het maken. Sommigen lagen vast al te slapen. Terwijl anderen de liefde vonden. Iedereen had zijn verhaal. Iedereen had zijn zomer. En zo kwam de camera weer bij mij. Ik had net nog Grease liedjes gecorrespondeerd met een Grunninger over twitter. Ik stond op ging in de hangmat liggen. Deed mijn cowboy-hoed over mijn ogen. En droomde weg. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten